مامانا ۱۷ هفته میشه رفت سونو انومالی ؟

۹ پاسخ

منم ۱۷ رفتم

زوده از ۱۸ هفته‌تا ۲۲ هفته برو

من ۱۷و ۳روز رفتم

اره منم ۱۷هفته رفتم

۱۸پر کردی برو

دکترمن 17هفته نوشته برام

اره میشه از۱۷ هفته بری ولی معمولا ۱۸ ک پرشه میرن

۱۸ هفته و ۲ روز بری بهتره

ميشه ولي ١٨هفته برو بهتره

سوال های مرتبط

مامان محمد ❤️یا فاطمه مامان محمد ❤️یا فاطمه هفته هجدهم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لنا کوچولو مامان لنا کوچولو ۱ ماهگی
مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری