مامانا میشه ۱۷ هفته و ۲ روز رفت سونو انومالی؟ یا زوده ؟؟

۹ پاسخ

زوده عزیزم

زود بری بچه کوچیکه اعضاعش کامل معلوم نیست
میگن ۱۸ تا ۲۰ هفته

زوده عزیزم بذار ۱۸ هفته و چند روز برو

اره من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

۱۸ هفته و ۳ روز بهترین زمانه

میتونی ولی بزار 18 هفته تموم شه بهتره

دکتر به من تأکید کرد ۱۸ هفته برم اگه جایی رسید نکرده باشه باید دوباره بری اذیت میشی

اره از ۱۷ هفته میتونی بری

دکتر من گفته ۱۷ هفته و ۵ روز برو

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌ونهم بارداری