خانوما برای سونو انومالی ۱۷ هفته و ۳ روز زوده؟؟

۴ پاسخ

من هفده و چهار روز رفتم خوب بود جنسیت هم گفت بهم که پسره

بلهههه

خوبه برو من 17هفته و یک روز رفتم

آره بزار 18هفته به بعد برو

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد ❤️یا فاطمه مامان محمد ❤️یا فاطمه هفته هجدهم بارداری
مامان نارگیل🥥🧸 مامان نارگیل🥥🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری