۱۷ هفته و ۶ روز برم سونو انومالی زوده؟!

۱۴ پاسخ

ن زوده ۱۸هفته و۲روز برو

رفتی اونومالی نینت چیه؟

نه عزیزم به موقع هس؛منم ۱۷هفته و ۵ روز رفتم

نه من18هفته و4روز رفتم

برای من که گفت هفته ۱۸ به بعد

بنطرم خوبه

بهترین موقع ۱۸ هفته هستش گلم

نه منم ۱۷ هفته ۶ روز رفتم برو

من ۱۷ هفته و ۲ روز رفتم

بزار ۱۸ رو رد کنی ۱۸ ویکی دوروز برو

ن من به حساب انتی رفتم ۱۸ هفته بودم ولی توانونالی گفت ۱۷ هفته و ۵روز

من 17 هفته و 6 روز رفتم

من ۱۷ هفته و یه روز رفتم

بزار وارد ۱۸ بشی بعد برو

سوال های مرتبط

مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد ❤️یا فاطمه مامان محمد ❤️یا فاطمه هفته هجدهم بارداری