مامانا ۱۷ هفته و ۱ روز هستم برم انومالی یا زوده

۷ پاسخ

میتونی بری منم همین ۱۷هفته و یک روز رفتم

۱۸ هفته و ۳ روز باید بری

اگر دکترت ماهره برو ولی اگر حرفه ای نیست بذار ۱۸ هفته برو

زوده عزیزم،۱۸ هفته برو

۱۸هفتت که تموم شد ۲روز بزاربگذره برو

میتونی بری از ۱۶ میتونی بری اما مثل انتی ک بهترین زمانش ۱۲ هفته انومالیم ۱۸ هفته هس

میتونی بری هم میگن۱۸پر بشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد ❤️یا فاطمه مامان محمد ❤️یا فاطمه هفته هجدهم بارداری