سلام مامانا من ۱۷ هفته و ۵ روز برم انومالی خوبه؟

۶ پاسخ

میتونی ولی ۱۸ هفته و دوروز بهترین موقشه

ممنونم عزیزان❤️❤️❤️❤️❤️

بله من هم ۱۷+۶بودم رفتم

اره تا ۱۸هفته ۵روز هم میتونی صبر کنی بری

من هفده سه روز بودم

آره برو

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 ۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی سومی🩷 مامان نی نی سومی🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی💕 مامان نینی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته چهلم بارداری