۷ پاسخ

من ۲۳۰گرم بود ۱۸هفته خود دکتر باید بهت بگه اگ تو سونوت نوشت نرمال پس خیالت راحت

وزنش ک الان مهم نیس ولی خوبه

معمولیه ،ولی بیشتر به خودت برس
هنوز اولشه تا بهتر وزن بگیره

الان اضلا وزنش مهم نیس.بعد۲۸_۲۹ هفته مهمه

من ۱۷هفته رفتم ۱۸۰بود دکتر گفت خوبه

ن کمه ولی الان وزنش زیاد مهم نیست

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان یاشار❤️ مامان یاشار❤️ هفته بیستم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری