دکتر برای منم ۱۷ هفته و شش روز نوشت که میشه امروز ساعت ۲ نوبت دارم
زوده ۱۹هفتگی برو
اره برودیگه دیرمیشه
نه زوده الان،هیجده تا بیست و دو و اگر سعی کنی هفته بیست بری بهترم هست چون اندام های جنین رشد بهتری کرده و بهتر مشخص میشه
منم این موقها رفتم
من همین موقع رفتم همه چیو نشون داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.