شنبه خوبه بری عزیزم
من ١٨ هفته و ٥ روز ميرم يكشنبه🥹
۱۸هفته۳روز بهترین تایمه دکترم مبگفت
اره برو من 17هفته رفتم
من ۱۸ هفته و ۲ روز رفتم
شنبه برو
من ۱۸ و ۴ روز میرم... شنبه میشه خدا بخواد. دل تو دلم نیست
۱۸ هفته و ۳ روز عالیه
۱۸هفته و۲روز
منم ۱۶ هفته و ۵ یا ۶ روز بود رفتم میتونی تا ۲۰ هفته اینا بری
منم دقیقا با شمام، شنبه میرم آنومالی
فردا.
من ۱۷ هفته ۶ روز بود رفتم
من ۱۸هفته و ۳روز رفتم
نوبت بگیر سه چهار روز دیگ برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.