بچه ها من ۱۷ هفته و ۶ روزمه کی برم انومالی؟

۱۵ پاسخ

شنبه خوبه بری عزیزم

من ١٨ هفته و ٥ روز ميرم يكشنبه🥹

۱۸هفته۳روز بهترین تایمه دکترم مبگفت

اره برو من 17هفته رفتم

من ۱۸ هفته و ۲ روز رفتم

شنبه برو

من ۱۸ و ۴ روز میرم... شنبه میشه خدا بخواد. دل تو دلم نیست

۱۸ هفته و ۳ روز عالیه

۱۸هفته و۲روز

منم ۱۶ هفته و ۵ یا ۶ روز بود رفتم میتونی تا ۲۰ هفته اینا بری

منم دقیقا با شمام، شنبه میرم آنومالی

فردا.

من ۱۷ هفته ۶ روز بود رفتم

من ۱۸هفته و ۳روز رفتم

نوبت بگیر سه چهار روز دیگ برو

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری