سلام بچه ها ۱۷ هفته و ۶ روز میشه برم انومالی

۱۱ پاسخ

اره گلم

دکتر پرمهر به من گفت نزدیک ۱۹ هفته برم آنومالی مثلن ۱۸ هفته و ۴ روز

چندشنبه میخوای بری

اره منم اون موقع رفتم

بهترین وقت ۱۸ هفته اس دوروز دیگ بری خیلی خوبه

اره عزیزم من ۱۷هفته و پنج روز بودم امروز رفتم

اره منم همون موقع رفتم

بستگی به دکترت داره عزیزم ولی معمولاً از 18 هفته است

آره منم همین موقع رفتم

آره عزیزم وقت خوبیه واس من افتاد تو تعطیلات مجبور شدم تو ۱۸هفته و ۵روز برم

یکی دو روز دیگه برو

سوال های مرتبط

مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی💕 مامان نینی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد