اره میگن تو هجده هفته بهتره ولی شما هم اخرشی دیگه خیلی فک نکنم فرق داشته باشه
من طبق سونو ان تی هفته ام رو گفته بود رفتم یعنی ۱۸ هفته و ۵ روز ، ولی سونو انومالی دوباره برد عقب گفت ۱۷ هفته و ۳ روزمه
من فردا ۱۷ هفته و ۵ روز میشم انومالی دارم
ولی سر تایم طلایی بری بهتر 18هفته 5روز برو
بهترین تایمشه
اینجا دیدم بعضیا انجام دادن حتی 17هفته 4روز بودن
اره عزیزم بنظرم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.