خانوم ها سنو انومالی میشه ۱۷ هفته ۶ روز انجام بدم ؟؟

۷ پاسخ

اره میگن تو هجده هفته بهتره ولی شما هم اخرشی دیگه خیلی فک نکنم فرق داشته باشه

من طبق سونو ان تی هفته ام رو گفته بود رفتم یعنی ۱۸ هفته و ۵ روز ، ولی سونو انومالی دوباره برد عقب گفت ۱۷ هفته و ۳ روزمه

من فردا ۱۷ هفته و ۵ روز میشم انومالی دارم

ولی سر تایم طلایی بری بهتر 18هفته 5روز برو

بهترین تایمشه

اینجا دیدم بعضیا انجام دادن حتی 17هفته 4روز بودن

اره عزیزم بنظرم بشه

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان مبین مامان مبین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌ونهم بارداری