خانما ۱۷ هفته و ۶ روز میتونیم سنو آنومالی انجام بدیم ؟؟

۷ پاسخ

بزا بشی هیجده

من شنبه میرم ۱۹ هفته و ۴روزم میشه

من ک رفتم اصلن چیزی واجبی نیس

آره گلم من ۱۷ هفته و ۲ روز رفتم

به نظرم بزار وارد ۱۸بشی بعد برو

اره عزیزم

اره فردا میتونی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امید 🩵 مامان امید 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی💕 مامان نینی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری