سلام...
سنو انومالی رو میتونیم ۱۷ هفته انجام بدیم ؟

۱۲ پاسخ

دکتر برا منم نوشته گفت بین هفته ۱۵ تا ۱۷ برو

من 17 هفته و1روز رفتم

دکتر به من گفت 17 تا 18 برو

نه به من‌گفتن زیر ۱۸ هفته انجام نمیدن اصلا. اگه میخوای جواب درست باشه خودتم نرو زودتر

من دکترم هفده هفته نوشته بود رفتم

من 17هفته و 3روز رفتم اوکی بود ولی داخل همون سونو نوشته بود بهترین زمان 18هفتست

والا من ۱۷ هفته به اسرار همسرم چون میخواست زودتر تعیین جنسیت رو بدونه رفتم‌
ولی پیشنهادم ۱۸ هفته ست ،اون موقع دقیق تره

اره دکتر من گفت بین ۱۶ تا ۱۸ بده

سلام بهترین زمانش ۱۸ هفتس

۱۸ هفته و ۲ روز بهترین تایم هست

بهترین زمانش ۱۸هفتس
صبر کن اون موقع برو
یهو میری مبگن نمیشه ی هفته ذیگه بیا

۱۸ هفته تا ۲۲ هفته وقتشه

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امید 🩵 مامان امید 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری