۵ پاسخ

منم دکترم تو فرمانیس ولی برای زایمان خیلی قیمت بالا بهم گفته
میخوام تو شهریار پیدا کنم🤦‍♀️🤦‍♀️

عزیزم شما پیش کدوم دکتر میری؟تو شهریار

میشه ولی برای بعضیا باز میگن برو ۱۸ هفته بیا
برای همین میگن ۱۸ هفته کامل برن بهتره

اره میشه

از ۱۶ تا ۱۸ اوکی

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدصدراو تودلی مامان محمدصدراو تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری