خانوما کی برم انومالی ۱۷ هفته و ۱ روزمه

۱۲ پاسخ

من۱۸هفته و۱روز میرم

من امروز۱۷هفته وپنج روزم،الان اومدم سونو هنوزنوبتم نشده

۱۷ هفته و ۴ ردزم امروز میخام برم

من ۱۷ هفته و ۲ روز رفتم

من ١٨هفته و٢روز میرم خودسونوبرام اون موقعع رو وقت داده

پزشک من ۱۸ هفته و ۵ روز نوشت

بنظر شما کی برم همین هفته یا هفته اینده

یه هفته دیگه برو

من امروز رفتم ۱۷ هفته و ۱ روز

از حالا هر زمان که بخوای میتونی بری دکترت کی گفته

من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم عزیزم

هرزمانی پزشکت گفته

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان سامیار مامان مامان سامیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد