سلام مامانا ۱۷ هفته و پنج روزمه برم سونو آنومالی؟

۸ پاسخ

اگ از قبل وقت گرفتی برو اگ ن تو ۱۸هفته و ۲،۳روز برو

من امروز ۱۸ هفته دوروز رفتم گفت الان ۱۸ هفته ی بزار تا ۱۸ بشی بعد برو

۱۸ هفته و سه روز اوکی هست

۲ ، ۳ روز دیگه برو که بشی ۱۸

۱۸ به بعد بهتره برین

از ۱۸ هفته به بعد باید بری

بله میتونی بری

بله برو

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری