۴ پاسخ

وای خدااا دختر منم همینطوره
وزنش خیلیییی کم میاره بالا
شیر خشکم قبول نمیکنه

عیب نداره بذار بخابه

دختر منم خوشخوابه و خیلی دنبال شیرخوردن نیست ، شبا کاریش ندارم می‌زارم بخوابه فقط یک بار بیدارش میکنم ولی روزا هر دو ساعت خوابم باشه بیدارش میکنم شیر بخوره

خوبه ک خواب زیاد میخوابه اگه وزنش خوبه بزار بخوابه پسر من نه شبا خوب میخوابه نه روزا

سوال های مرتبط