خانمای قزوین دکتر مجابی اطفال چطوره

۵ پاسخ

دکتر الهی فقط

خیلی خوبه

اگه سرما خورده دخترت امروز ببر بیمارستان قدس دکتر منوچهرمهرام فقط حضوری نوبت میده اگه ساعت یک بری اونجا بهت نوبت میده خیلی خیلی دکتر خوبیه فقط متاسفانه بیرون مطب نداره دکتر مجید وفایی هم خیلی خوبه دختر من سه ماه مریض بود سرفه شدیدهرجا بردم نفهمیدن ریش عفونت کرده بردم پیش مجید وفایی گفت آلرژی داره خوب نمیشه یه شربت داد خوب شد

من میبردم دخترم دکتر خوبیه راضیم ازش
معینی هم خوبه

سلام عالیه

سوال های مرتبط