۳ پاسخ

من ۳۲ دادم دیگه نرفتم منم سزارینم یعنی نیازه برم ؟ پس فردا نوبت دکترمه

منم 28 هفته و 30 هفته 3 روز سونو دادم میخوام برای هفته دیگه نوبت بگیرم

اره برو.

سوال های مرتبط