سلام دوستان روزتون بخیر
کسی جدیدا با بیهوشی کامل سزارین کرده؟!

۶ پاسخ

بیین اصلا به اینا نیست
یکی عطسه میکنه‌
یکی کمر درد میگیره
یکی گیج میشه
یکی هذیون میگه
هرکسی متفاوته
اصلا نترس. من هم اگه‌مجبور به سزارین بشم‌ بیهوشی کامل رو انتخاب میکنم

گردن درد بعد بیهوشی خیییلی بده لامصب

من انتخابم‌ بی حسی بود چون ی بار بیهوشی برا عمل بینی رو تجربه کردم گیج و بی حال بودم

بیهوشی زایمان کنی وقتی بهوش بیایی انقدر سرفه میکنی تمام بخیه هات تیر میکشی بی حسی تا چند تا ساعت بی حسی بعد هی با شیاف دردت اروم میشه

میترسی؟یا فکر میکنی عوارض داره بی حسی؟

دکتر من گفت اختیاریه بی حسی یا بیهوشی

سوال های مرتبط