بیین اصلا به اینا نیست
یکی عطسه میکنه
یکی کمر درد میگیره
یکی گیج میشه
یکی هذیون میگه
هرکسی متفاوته
اصلا نترس. من هم اگهمجبور به سزارین بشم بیهوشی کامل رو انتخاب میکنم
گردن درد بعد بیهوشی خیییلی بده لامصب
من انتخابم بی حسی بود چون ی بار بیهوشی برا عمل بینی رو تجربه کردم گیج و بی حال بودم
بیهوشی زایمان کنی وقتی بهوش بیایی انقدر سرفه میکنی تمام بخیه هات تیر میکشی بی حسی تا چند تا ساعت بی حسی بعد هی با شیاف دردت اروم میشه
میترسی؟یا فکر میکنی عوارض داره بی حسی؟
دکتر من گفت اختیاریه بی حسی یا بیهوشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.