من داشتم علائم ولی حس میکنم کیت چرته چون چندروز زدم اصن مثبت نمیشد اخر کار خودمو کردم روزای ۱۱ ۱۲ ۱۴ ۱۵ ۱۸ ۲۰ رابطه داشتم و شکرخدا گرفت با اینکه روز ۱۱ علائم داشتم و حتی ترشح دیدم
اره یکی خودم نمیدونستم کی تخمک گذاریم بود کی بچه م لقاح شد نفهمیدم اصلا باردارم همش منتظر پریودی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.