۲ پاسخ

من داشتم علائم ولی حس میکنم کیت چرته چون چندروز زدم اصن مثبت نمیشد اخر کار خودمو کردم روزای ۱۱ ۱۲ ۱۴ ۱۵ ۱۸ ۲۰ رابطه داشتم و شکرخدا گرفت با اینکه روز ۱۱ علائم داشتم و حتی ترشح دیدم

اره یکی خودم نمیدونستم کی تخمک گذاریم بود کی بچه م لقاح شد نفهمیدم اصلا باردارم همش منتظر پریودی بودم

سوال های مرتبط