جنین سفالیک بشه حرکاتش کجا حس میشه؟؟؟؟

۷ پاسخ

بر من سفالیک همه جا حسش میکنم پهلو لگد میزنه معده ناف واخل واژن

بستگی داره
من همیشه زیر شکمم و پایین حس میکردم
الانکه دنیا اومده اونقدر که دستاشو تکون میده پاهاشو تکون نمیده فهمیدم از همینه😅

من سکسکه هاشوپایین نافم حس میکنم لگدهاشو اطراف ناف وپایین الان سفالیک یا بریچ؟! 😐😂

من سفالیک شده گاهی زیر و اطراف ناف گاهی زیر معده گاهی هم تو پهلوها

واسه من سفالیک شده ولی پایینم حرکاتشو حس میکنم

بالاپایینم گهگاهی تکون میخوره سکسکه هاش پایین نافه

تو معده و بالای ناف

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری