بچه منم اشتهاس صفره امروز دکتر بردم میگه بخاطر رفلکسه
دارو رفلکس داده نمی دونم چرت و پرت گفت یا نه
اخه مو نه دستمال کاغذ سنگ اشغال رو خوب میخوره فقط غذا و شیر رو دوست نداره
عزیزم من شیرخشک دیسورس جونیور میدم خیلی رفلاکسو بدتر میکنه اینو به چشم دارم میبینم و هرموقع لبنیات میدم ۲هفته اینارو حذف کن ببین چطور میشه
نکسیوم ازین بهتره این خودش توت فرنگیه تشدید میکنه
تاثیر داره؟؟
اره عزیزمهمینجوری باید بدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.