۵ پاسخ

بچه منم اشتهاس صفره امروز دکتر بردم میگه بخاطر رفلکسه
دارو رفلکس داده نمی دونم چرت و پرت گفت یا نه
اخه مو نه دستمال کاغذ سنگ اشغال رو خوب میخوره فقط غذا و شیر رو دوست نداره

عزیزم من شیرخشک دیسورس جونیور میدم خیلی رفلاکسو بدتر میکنه اینو به چشم دارم میبینم و هرموقع لبنیات میدم ۲هفته اینارو حذف کن ببین چطور میشه

نکسیوم ازین بهتره این خودش توت فرنگیه تشدید میکنه

تاثیر داره؟؟

اره عزیزم‌همینجوری باید‌ بدیم

سوال های مرتبط