خانما دخترم پاهاش بدجور سوخته چی بزنم سریع خوب بشه؟

تصویر
۲۱ پاسخ

عزیزم پماد کالاندولا بزن و زود زود پاهاشو بشور و حتما با شوینده بچه اگه نداشتی با شامپو بچه بشور پاهاشو . و تونستی هم باز بزار بیشتر وقتا خوب میشه

کالاندولا

چرا اینجوری شده

پماد آلفا

اردن.

بیا عزیزم

تصویر

اون مامان راست میگن باید امتحان کنی ببینی چی به پوست بچت میسازن مامان جون
ولی روغن جامد. رو هم حتما امتحان کن

پماد موپیروسین با زینک قاطی کن آب رو اتیشه،زیاد بزنی قشنگ اون قسمت بپوشونه

کالاندولا
اردن هم میگن خیلی خوبه

از اونجایی پسرم از ۴ ماهگی دندون داره در میاره چون بچه ها دندون در آوردنی جیششون اسیدی میشه یسری پمادا به یه بچه میسازه یسریا نمیسازه باید خودت امتحان کنی دونه دونه مثلا کالاندولا پسر من و بدتر میکنه سودا کرم مثلا دختر دوستم بدتر کرد ، من اینسری سیوند گرفتم خیلی خوب بود ، مستلا خوب بود ولی گرون چیکو و فیروز دیر عمل میکنن

کالاندولا زودخوب میشه

الهی بگردم
روغن جامد سریع خوبش میکنه

منم دخترم هربار اسهال داره میسوزه اینجور میشه کالاندولا میزنم خوب میشه

اول ببین از جیه حساسیت ب چی داشته نده یا پوشکش اگه هست عوض کن .سوختگیش زیاده

زیاد مای بی بیش نکن
میکنی هم زیاد نزار بمونه زودتر عوض کن
پودر بچه بزن
کالاندولا حتما بزن

اردن بزن

هیدروکورتیزون استات با زینک بزن سریع خوب میشه بچه

کالاندولا بزن

فقط پماد ان ان بزن روش پودر بچه فیروز بزن سریع خوب میشه

وای چه بد شده😟 سودوکرم عالیه

وای بمیرم فک کنم برا دندونشه
آردن و سودا کرم عالیه برا من

سوال های مرتبط

مامان پسرِ قصه ها🤍 مامان پسرِ قصه ها🤍 ۱ سالگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی