۴ پاسخ

هر ۱۲ ساعت ۲و نیم سی سی

من بایولاکت گرفتم..رو خودش نوشته روزی ۵ قطره...
کم نیس به نظرتون؟
هر ۱۲ ساعت ندم ۵ قطره ؟
دکتر نداده،خودم از داروخونه گرفتم

من صبح وشب یک سی سی

من هر ۸ساعت ۱/۵سی سی

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی