۵ پاسخ

من تازه ۶۰ میلی رو دو روزه شروع کردم البته شیر خودم رو هم میخوره ولی خب سیر نمیشه کمه

زیاد نیستش من تازه ۶۰تاش کردم چندساعت میدی؟

عزیزم هر30سیسی 1قاشق شیرخشک، ینی برا3پیمانه باید90سیسی آب بریزی

دكترش كيه؟

من شیرم کم بود دکتر گقت سینه خودتو بده غیر اون بغدش 30 میل شیر خشک بده
اگر فقط میخوای شیر خشک بدی مثلا 40 میل شیر خشک بده

سوال های مرتبط