ای خدا بازم این لعنتی نامنظم شد🤦‍♀️💔🫠

تصویر
۱ پاسخ

شاید ماه قبل سقط داشتی بخاطر همین عقب افتاده

سوال های مرتبط

مامان بستنی من🤤 مامان بستنی من🤤 هفته چهاردهم بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری