سهمیه شیرخشک مگه ده تا نبود؟ چرا هشت تا میدن

۵ پاسخ

بعد 6 ماه میشه 8 تا

والابرامن اولش ۴الان توددوماه ۸تاکم میدادن براپسرم

۸ تا یارانه ای هست
۴تا هم آزاد میدن

بالای ۶ ماه کم میشه

دیگه بعد ۶ماه ۸تا بعد یکسال۴تا

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی