با 9 روز تاخیر قشنگ باید دوتا خط پررنگ میوفتاد
منم عزیزم دیروز ۸روز تاخیر بودم مدیگور زدم همون لحظه خط افتاد عصر رفتم ازمایش تیتر بتا عدد۰/۲بود
نمیدونم اگ پریود نشدم دوباره برم ازمایش یان!
بنظرت یه مارک دیگه بگیرم تست بزنم
هاله داره
یه کوچولو هاله داره
شاید تو عکس نیفتاده ❤
منفیه عزیزم
هاله داره
چیزی نشون نداده .
منفیه عزیزم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.