۹ پاسخ

با 9 روز تاخیر قشنگ باید دوتا خط پررنگ میوفتاد

منم عزیزم دیروز ۸روز تاخیر بودم مدیگور زدم همون لحظه خط افتاد عصر رفتم ازمایش تیتر بتا عدد۰/۲بود
نمیدونم اگ پریود نشدم دوباره برم ازمایش یان!
بنظرت یه مارک دیگه بگیرم تست بزنم

تصویر

هاله داره

یه کوچولو هاله داره

شاید تو عکس نیفتاده ❤

منفیه عزیزم

هاله داره

چیزی نشون نداده .

منفیه عزیزم🥲

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
✨🤲zahra ✨🤲zahra قصد بارداری
تانیا تانیا قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
ناهید ناهید قصد بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته سیزدهم بارداری