۷ پاسخ

اگه سرمانخورده باش علائم رفلاکسم هست

برای منم همین این روزا

برا باز شدن بینیش ببرش حموم زیر اب گرم بینیش باز میشه
بخور سرد هم خیلی خوبه برا سرفه هوا رو مرطوب میکنه
اگه بخور سرد نداشتی یه قالب یخ بزار کنارش اون هوارو مرطوب میکنه

پسر منم اینجوری بود
بردم دکتر قطره بینی رینوسالتین داد
توی روز یکی دوبار استفاده میکنم

از شیر خودت بدوش با قطره چکان بزار بینیش ماساژش بده

موقعه خواب شب یک ساعت تو اتاقش بخور روشن کن، بینیش با فینگیر تمیز کن

ببرش دکتر بچه منم اینطور بود سرماخورده
امروز نوبت دکتر داره
انگار ویروسه

سوال های مرتبط