گالاكتوميد خيلي خوبه من ميخورم شيرم خيلي ميشه
لیدی میل عالی بود برامن
کالاکتومید
خیلی خوبه
عرق رازیانه خیلی خوبه و واقعا تاثیرش رو دیدم. البته سمنو و هلیم و سوپ جو با دلستر هم کنارش می خورم و تاثیر گذار هستن.اما پودر لیدی میل یا گالاکتومیدا نخوردم . متخصص پسرم هم می گفت ۸۰ درصد دلیل بیشتر شدن شیر مادر ، مکیدن زیاد شیر توسط نوزادان هستش.
من از گالاکتومید وانیل خییییلی راضی ام....با یک دفعه خوردنش هم زیاد میشه.اگ مرتب بخوری که عالیه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.