۶ پاسخ

گالاكتوميد خيلي خوبه من ميخورم شيرم خيلي ميشه

لیدی میل عالی بود برامن

کالاکتومید

خیلی خوبه

عرق رازیانه خیلی خوبه و واقعا تاثیرش رو دیدم. البته سمنو و هلیم و سوپ جو با دلستر هم کنارش می خورم و تاثیر گذار هستن.اما پودر لیدی میل یا گالاکتومیدا نخوردم . متخصص پسرم هم می گفت ۸۰ درصد دلیل بیشتر شدن شیر مادر ، مکیدن زیاد شیر توسط نوزادان هستش.

من از گالاکتومید وانیل خییییلی راضی ام....با یک دفعه خوردنش هم زیاد میشه.اگ مرتب بخوری که عالیه دیگ

سوال های مرتبط

مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 ۱۴ ماهگی