۳ پاسخ

یکیشوبده

عزیزم برای گرفتگی بینی اسپری بینی فقط استفاده کن من برای آبریزش بینی پسرم شبی ۲و نیم سی‌سی شربت نئوتادین بهش میدم

من کوریزان و سیتریزین میدم

سوال های مرتبط