بهترین سن یادگیری زبان برای کودکان

مهر ۱۴۰۱ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
بهترین سن یادگیری زبان برای کودکان

طبق تحقیقات انجام شده  یادگیری زبان دوم برای کودکان در سنین پایین همزمان با آموزش دیگر دروس هوش کودک را در آموزش سایر مطالب بالاتر برده و شخصیت اجتماعی او را تا حد زیادی تقویت می نماید.

انتخاب  بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به بزرگسالان برخوردار است. از این رو آموزشگاه زبانی که برای کودک خود انتخاب می کنید باید محیطی کاملا شاد و دارای اساتید مجرب و با حوصله باشد، در غیر این صورت کودک از یادگیری دلسرد می شود و دیگر تمایلی برای یادگیری زبان دوم ندارد.

مرکز زبان گات جزو یکی از بهترین موسسات آموزشی به کودکان در سطح های مختلف آموزشی می باشد. در این موسسه آموزشی بیش از 20 زبان رایج دنیا اعم از  زبان انگلیسی، آلمانی، کره ای، فرانسوی، چینی، ترکی و غیره به تمام گروه های سنی در 6 شعبه در تهران و 1 شعبه شهرستان گرگان (گلستان) آموزش داده می شود.

گروه سنی آموزش زبان به کودکان

گروه سنی آموزش زبان به کودکان 

توجه داشته باشید روش های آموزشی زبان کودکان مرکز زبان گات  با بهره گیری از جدیدترین روش های آموزشی وبکار گیری بهترین اساتید در زمینه آموزش به کودکان، دوره های آموزشی رادر چندین شاخه زبانی برگزار می کند.

آموزش زبان کودکان  به صورت ذیل می باشد:

کودک: گروه سنی 4 تا 6 سال
کودک نونهال: 6 تا 12 سال
نوجوان: 12 تا 18 سال
بزرگسال: 18 سال به بالا

آموزشگاه زبان خوب برای کودکان چه ویژگی هایی دارد؟

فعالیت در زمینه آموزش برای کودکان به صورت حرفه ای
وجود اساتید مجرب و کاربلد برای کودکان
محیط شاد و دوستانه
پشتیبانی و مدیریت منظم
هزینه معقول کلاس ها
به کارگیری جدیدترین متدها برای آموزش

روش های خلاقانه آموزش زبان به کودکان

آموزش زبان در این موسسه برای کودکان طبق استانداردهای بین المللی پیش می رود. کودکان همزمان با آموزش حروف زبان انگلیسی، مکالمه، گرامر مخصوص به کودکان به صورت شعر و داستان آموزش داده می شود. از مهم ترین نکات مثبت مرکز زبان گات مهارت های فکری، خلاقیت و نوآوری در روند یادگیری زبان دوم می باشد.

اساتید مخصوص آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

به طور قطع بعد از انتخاب بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان اساتید و شیوه آموزش آن ها به کودکان می باشد و به همین جهت سعی ما بر این بوده تا روند آموزش زبان به کودکان و همچنین سایر گروه های سنی از اساتید ماهر، باتجربه و با حوصله برای انتقال دانش و آموزش بهره ببریم.
اساتیدی که برای آموزش زبان به کودکان انتخاب شده اند افرادی هستند که دوره های آموزش زبان به کودکان را گذرانده اند