مدل‌ های لباس حاملگی مجلسی شیک برای آتلیه و عکاسی

آذر ۱۴۰۱ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
مدل‌ های لباس حاملگی مجلسی

معمولا انتخاب از میان انواع مختلف مدل‌ های لباس حاملگی مجلسی چه برای اینکه عکاسی کنید و چه برای اینکه در یک مجلس عروسی یا مهمانی خاص حاضر شوید، کار سختی است؛ خصوصا اگر ماه‌های آخر بارداری باشید و شکم برجسته‌ای داشته باشید. بدیهی است که در بازار انواع مختلفی از لباس‌های حاملگی موجود است. انتخاب و خرید به بودجه و منابع مالی شما و اینکه دقیقا قرار است لباس را در چه مجلسی بپوشید، وابستگی بسیار شدیدی دارد. در ادامه بیشتر توضیح میدهیم لباس بارداری باید چگونه باشد.

جدیدترین مدل‌ های لباس حاملگی مجلسی را کجا پیدا کنیم؟

معمولا بازارهای بزرگ مدل های لباس حاملگی شیکی دارند. برای انتخاب مدل های لباس بارداری جدید می‌توانید از سایت‌های اینترنتی یا پیج‌های مختلف اینستاگرامی کمک بگیرید.

معمولا برای خرید لباس مجلسی بارداری در تهران بازار بزرگ تهران جای خوبی است و می‌تواند برای هر سلیقه‌ای پاسخگو باشد.

اگر قرار است لباس مجلسی بارداری را فقط برای عکاسی و آتلیه استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم از مدل لباس حاملگی شیکِ موجود در آتلیه‌ها استفاده کنید و به این ترتیب در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

در آتلیه‌های تخصصی بارداری و کودک معمولا مدل لباس مجلسی بارداری مخمل، مدل لباس مجلسی بارداری حریر و حتی لباس بارداری فانتزی موجود هستند.

البته برای خرید لباس مجلسی بارداری اینستاگرام هم گزینه خوبی می‌تواند باشد. چنانچه قصد خرید مدل لباس حاملگی راحتی را دارید، بهتر است به سراغ لباس‌هایی بروید که به کمک دو بند در دو طرف کمر، تنگ و گشاد می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید از لباس بارداری راحتی خود، حتی پس از بارداری و در زمان شیردهی نیز استفاده کنید.

آیا خرید لباس حاملگی عاقلانه و به صرفه است؟

جدیدترین مدل‌ های لباس حاملگی مجلسی

پاسخ این سوال بسیار سخت است؛ زیرا به بودجه هر کس و هدف هر زن باردار از خرید لباس های حاملگی شیک وابستگی شدید دارد. اگر مجبور باشید در دوران بارداری خود و درست زمانی که شکم برجسته‌ای دارید، در یک مجلس خاص شرکت کنید، احتمالا مجبور هستید که یک لباس بارداری شیک و زیبا یا حتی پالتو بارداری تهیه کنید؛ اما چنانچه فقط قصد عکاسی دارید، احتمالا استفاده از انواع لباس‌های موجود در آتلیه‌های عکاسی بارداری برای شما انتخاب بهتری است. اگرچه در این شرایط نیز باید وسواس را کنار بگذارید و خیلی نگران چندین بار پوشیده شدن لباس‌ها نباشید. البته تمام آتلیه‌هایی که اختصاصا در زمینه بارداری و کودک فعالیت می‌کنند، رعایت نظافت لباس‌ها و محیط آتلیه را در صدر کارهای خود قرار می‌دهند و در این زمینه حساسیت دارند.

چه نوع لباس حامگی بخریم؟

ترجیحا بهتر است به سراغ لباس‌هایی بروید که قابلیت استفاده در دوران غیر بارداری هم داشته باشند. به این ترتیب نگران یک بار استفاده شدن لباس نخواهید بود و احتمالا می‌توانید لباس مورد نظر را حتی بعد از زایمان، در مجالس مختلف استفاده کنید و بپوشید. مثلا پیراهن‌های عروسکی که اختصاصا از زیر سینه گشاد و کلوش هستند یا بالاتنه منعطف و کشی دارند، می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند.

کرایه کردن لباس مجلسی حاملگی

چنانچه به این موضوع فکر می‌کنید بعد از خرید یک لباس مجلسی بارداری شیک و خاص چه استفاده دیگری می‌توانید از آن داشته باشید و اینکه زیاد هزینه کردن برای خرید یک لباس مجلسی حاملگی به هر جهت با قدرت جیب شما همخوانی ندارد، می‌توانید به سراغ مراکزی بروید که لباس اجاره می‌دهند. به این ترتیب با هزینه کمتر می‌توانید لباس درخور و شایسته‌ای برای خود تهیه کنید که مجبور به خریدن آن هم نیستید و قرار نیست تا ابد در کمد لباس‌هایتان خاک بخورد.

کلام آخر

دوران بارداری با تمام سختی‌ها و مشقت‌ها و فکر و خیا‌ل‌هایی که دارد، دوران خاص و هیجان‌انگیزی است. تهیه چند عکس یادگاری با لباس بارداری حریر یا انواع مدل پیراهن بارداری توری و یا مدل‌های مختلف پیراهن مجلسی بارداری، بهترین ایده برای ثبت خاص‌ترین لحظات بارداری است. وضعیت یک زن باردار در اواخر بارداری از نظر ظاهر کاملا قابل تشخیص است. پوشیدن لباس‌های خاص و متنوع و عکاسی کردن در فضاهای مختلف با تم‌های رنگی مختلف نه تنها یادگاری خوبی برای شما خواهد بود، بلکه ایده خوبی است برای اینکه از افسردگی احتمالی دوران بارداری و زایمان فرار کنید و به زیبایی خاص و منحصر به فرد خود در عکس‌های بارداری پناه ببرید.