۲ پاسخ

بله عزیزم خیلی طبیعیه..منم بدتر همیشه تو دسشویی پلاسم..خخخخخ

سلام منم همینطور بودم ولی تو ماهه پنجم درست شدم از به دکترم هم گفتم گفت طبیعیه

سوال های مرتبط