۶ پاسخ

بله درسته تکرر ادرار هست
طول سرویکس تون چنده؟؟؟

منم همییییینم الان دسشویی بودم اومدم باز حس دسشویی دارم

من دو سه روزه اینجوریم یکم زیر دلم دردمیکنه ب دکترم گعت ازمایش ادرار نوشت ک عفونت نباشه یوقت

من هفته های اول اینطوری بودم الان دو هفته ای هست بهتر شدم

احتمالا عفونت باش

منم همینم 😪

سوال های مرتبط

مامان کارن🩵🫐 مامان کارن🩵🫐 هفته بیست‌وششم بارداری