بله درسته تکرر ادرار هست
طول سرویکس تون چنده؟؟؟
منم همییییینم الان دسشویی بودم اومدم باز حس دسشویی دارم
من دو سه روزه اینجوریم یکم زیر دلم دردمیکنه ب دکترم گعت ازمایش ادرار نوشت ک عفونت نباشه یوقت
من هفته های اول اینطوری بودم الان دو هفته ای هست بهتر شدم
احتمالا عفونت باش
منم همینم 😪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.