۹ پاسخ

پس ما چی بخوریم اخه اینو بخوریم اینجوری میشه اونو بخوریم اونجوری میشه پس چیکار بکنیم

تا اینجا که شلغم و بادمجون و پیاز بچه رو زشت می کرد الان عدسی هم اضافه شد 😅

وای خدا 😒😒😒😒😒

بسم الله 🙄

👀👀👀

فکر میکنم باید کم بخورید چون اهنش زیاده بازم از دکترتون بپرسید

کمی بیش فعال میشه همین😊

ن بابا😐🤦🏻‍♀️چ ربطی داره

🥴🥴🥴😐😐😐😐🤦

سوال های مرتبط

مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه های من مامان جوجه های من هفته چهاردهم بارداری
مامان گردالی مامان گردالی هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۳ ماهگی