خانما پسته تو بارداری خوبه بخوریم ؟

۱۰ پاسخ

والا من ک میخورم . خیلی هم دوس دارم ولی زیاده روی نمیکنم . هر چیزی در حد متعادل خوبه

من از موقعی فهمیدم باردارم همش آجیل میخوردم🤷

بخور روزی یه مشت آجیل بخور
البته سعی کن بی نمک باشه
من مرتب خوردم ولی بی نمک

من روزی ۶ تا میخورم

روزی چند تا دونه بخور

من از روزی ک فهمیدم باردارم هر روز خوردم

بخور خوبه واس کم خونی عالیه
اما زیادش باعث میشه دلپیچه بگیری

اره ولی کم

اگه خوبه منم بخورم

میگن گرمه ولی بخور در حد هوس

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هشتم بارداری
مامان مامان شاهان🩵 مامان مامان شاهان🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان نیلا🫀 مامان نیلا🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه 
🤰 مامان پناه 🤰 هفته سی‌ودوم بارداری