خانمها شمام شنیدین لواشک زیاد بخوریم بچه سیاه میشه درسته

۱۱ پاسخ

من سیب زیاد میخوردم دخترم خیلییی خوشرو بود😍

😂😂😂😂😂😂😂

شنیدم بداخلاق میشه بچه

نه بابا

اخی چ ربطی داره

من همکارم می‌گفت یکی از آشناهاشون ترشک با نمک می‌خورده ولی بچه هایش سفید و بور بودن
ربطی نداره

من خوردم دخترم عین برف بود

بادمجون شنیدم اما این نه

به حق چیزاییی نشنیده

😂😂😂😂😂کی گفتتهههه

نه ولله نشیندم من

سوال های مرتبط

مامان دیارکوچولو🩵 مامان دیارکوچولو🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ودوم بارداری