سلام شربت سرفه برای نوزاد ۸ماهه چی خوبه؟

۳ پاسخ

پدی کاف خوبه

من پودر مونته لوکاست دادم و شربت سفکسیم عالی بود براش

پلاژین هر ۸ ساعت یک سی‌سی

سوال های مرتبط

مامان افرا کوچولو مامان افرا کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان کلوچه و دوقلوها مامان کلوچه و دوقلوها ۱۷ ماهگی