شربت برای سرفه و خلط گلو چی خوبه

۱ پاسخ

ایورامی.کتوتیفین.پلارژین برای سرماخوردگی من برای خلط و سرفه دادم پلارژین خوب نشد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی