۵ پاسخ

ترشح ک کلا طبیعیه عزیزم

برو بزا دیگه دخترم ، چی میخوای دیگه ۳۸ هفته شدی 🤪

کیسه ابت نیس؟؟؟ برو دکتر

۳۸ هفته هستی اگه خیلی آبکی باشه برو دکتر کیسه آبت پاره نشده باشه من تو۳۸ هفته کیسه آبم سوراخ شد فقط رفتم دکتر معاینه کرد فهمید کیسه آبم سوراخ شده بستری شدم برای زایمان

اینا نشونه زایمانه چون منم برا‌ پسرم همین نشونه هارو داشتم هفته ۳۸هم هستی مراقب باش با دکترتم مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان جوجمون مامان جوجمون هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری