۶ پاسخ

وای منم اینجوریم اینقد تررررسیدمممم گفتم نکنه مشکل از رودهامه😥شما بهتر شدین؟منم خیلی دلپیچیه میگیرم

عزیزم میگن برای حالت تهوع سیرابی خوبه اگه میتونی بخور عالیه

زنگ بزن به دکترت بهش بگو یه دارو معرفی کنه که حالت تهوع رو برطرف کنه بعد میتونی نون خشک و بسکویت برای رفع حالت تهوع بخوری جواب میده

اصلا نگران نباش من هفته ۷ دهنم سرویس شد انشاءالله تو اینجوری نباشی راحت بگذره برات زنجبیل کم بریز تو چایی با نبات بخور واسه حالت تهوع کمکت میکنه اگه خیلی بد شدی حتما برو دکتر سرم بگیر

منم همینم البته درد زیاد داشتم که دکتر بهم شیاف دادو استراحت مطلق

همش طبیعیه عزیزم
اونم ترشحه که فکر میکنم به مرور بیشتر هم بشه ولی طبیعیه
اگه بو داشت یا یه رنگ دیگه بود اونوقت فرق میکنه

سوال های مرتبط