۸ پاسخ

تو این هفته طبیعیه

اوه گاها فراوان میاد برا من مثل
نشاسته با آب قاطی میکنن غلیظ میشه دقیقا اونجوریه دیگه نمیدونم عفونته یا ترشحاته

نه عادیه

ن گلم طبیعیه

نه تا وقتی سوزشو خارشو بوی بد نداشته باشه نرماله

گلم فک کنم ترشحه اشکال نداره یه چیز طبیعیه

از منم خیلی میاد

نه منم همینم

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت هفته هفدهم بارداری