کاندوم تاخیری در بارداری هفت ماه بد هسن

۶ پاسخ

سلام مامانا من چند روز سرما خوردم بچم در روز یک بار یا دوبار تکون میخوره ميترسم ب نظرتون چیکار کنم

بدون کاندوم رابطه داشته باشی بهتره

اگه سعی کنی نزدیکی بدون دخول باشه بهتره

منم خیلی کم ماهی یک بار...می ترسم هم خودم هم شوهرم ...

عزیزم تاخیری ممکنه مشکل ایجاد کنه، معمولی استفاده کنید بهتره

اره چ کاریه عزیزم صبرکن بعدزایمان،من ک ازموقع تست مثبت شداصلانزدیکی نکردم،

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری