خانما کمردرد در ماه هفت طبیعی هه؟؟؟🥲

۵ پاسخ

منم کمرم درد میکنه🫠

من الان دارم از درد تو گودی کمر میمیرم
نمیتونم درست راه برم
می‌شینم بدتر میشه می‌خوایم خشک‌ میشم اصلا به وضعی

اره از ۷ به بعد شدید تر میشه

کمر درد که علائم بارداریه تو همه ماه ها هست یه ماه بیشتر حسش میکنی یه ماه کمتر

نمی‌دونم من ماه هفت بدجوری کمردرد داشتم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رایانم♥️ مامان رایانم♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماریا مامان ماریا ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری