ایا ورم در هفت ماهگی طبیعی هست

۵ پاسخ

درصورتی ک بافشار بالا و دفع پروتئین نباشه آره عزیزم طبیعیه

ویار تو کل بارداری طبیعی عزیزم

نرمالش آره
میاد و میره
اما دایم نباید حس ورم داشته باشی یا اگه حس کردی داره هی بیشتر میشه حداقل تا بهداشت برو

اوکی

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته سی‌ودوم بارداری