حالت تهوع بالا آوردن تو هفت ماهگی طبیعی ؟؟؟؟

۵ پاسخ

اره عزیزم ،نگران نباش

تاری دید و سرگیجه نداشته باشی طبیعی هست

من بعضی روزا که غذای ناجور به معده ام میخورم حالت تهوع و حتی بالا میارم

من تو ۸ ماهگی هم بالا آورم
اما مثل اوایل بارداریم همیشگی نیست

من ک از همون اول دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مائده مامان مائده ۷ ماهگی