خانما تو هفته من حالت تهوع. طبیعی هست ؟

۴ پاسخ

من سر دخترم تا روز آخر استفراغ میکردم ..قرص اوذیترون ۴ بخور انداسترون ... خیلی خوبه ‌سر اینیکی دخترمم دقیقا همونم هنوز حالت تهوع دارم با قرص زنده م هرشب یکی بخور قبل خواب

من کلا داشتم. هنوزم دارم

منم دارم همراه با سوزش شدید معده

من پریروز اوردم بالا دیشبم‌تا صب حالت تهوع داشتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری