من سر دخترم تا روز آخر استفراغ میکردم ..قرص اوذیترون ۴ بخور انداسترون ... خیلی خوبه سر اینیکی دخترمم دقیقا همونم هنوز حالت تهوع دارم با قرص زنده م هرشب یکی بخور قبل خواب
من کلا داشتم. هنوزم دارم
منم دارم همراه با سوزش شدید معده
من پریروز اوردم بالا دیشبمتا صب حالت تهوع داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.