منم مثل توام بچم سفالیکه معده واسم نزاشته هم تهوع هم تنگی نفس با کله هم به مثانم میزنه اصلا به وضعیه😅
اگه بچت سفالیکه و فشارتم بالا نیست اره طبیعیه.من تو هفته شما ۲ بار بالا آوردم چون پاهای بچم تو معدمه، چند بار محکم لگد زد گوارشم بهم ریخت
نه عزیزم برو دکتر
شاید مسموم شدی من هم امروز تهوع داشتم سروم داد دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.