۴ پاسخ

منم مثل توام بچم سفالیکه معده واسم نزاشته هم تهوع هم تنگی نفس با کله هم به مثانم میزنه اصلا به وضعیه😅

اگه بچت سفالیکه و فشارتم بالا نیست اره طبیعیه.من تو هفته شما ۲ بار بالا آوردم چون پاهای بچم تو معدمه، چند بار محکم لگد زد گوارشم بهم ریخت

نه عزیزم برو دکتر

شاید مسموم شدی من هم امروز تهوع داشتم سروم داد دکتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان panah مامان panah ۱۳ ماهگی
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی